Hurtigt

Var ute och gick i 1,5 timme. Perfekt väder! Så nöjd efteråt.

I helgen vankas det jobb. Imorgon 6-15 och söndag 6-10. Lite trist att jag jobbar söndag. Är bjuden på 2 tillställningar imorgon kväll, som jag måste tacka nej till.
Spiffed Out Naked har premiärspelning på Kåren. Hade ju så gärna velat sett dom. Anna är ju hemma från fjollträsk dessutom och ska dit med Ikea-maffian.

Brorsan har ett partaj också här bredvid. Men jag tror vi står emot det också. Måste ju gå och sova tidigt, plus vara körbar  före kl.6 morgonen efter.

Det går fler tåg!

Typ om en vecka =)

Nu ska jag se "Benjamin Buttons otroliga liv" med Mr. Pitt. Alltså inte tillsammans med han, utan han är med i filmen... ;-)

Kommentarer
Postat av: Anna

åhh tänk å se den MED honom. skulle inte tacka nej. :)

2009-02-27 @ 23:48:40
URL: http://anna.leyonberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0