Partyanimals



Imorgon är det dags för den årliga stora firmafesten. Ikea har hyrt Railway Saloon, så där ska vi slå klackarna i taket och rulla hatt. Temat i år är western, så vi kanske får bönor eller nåt att äta... Nä, så illa kan det väl inte vara.
Vi är 4 stycken som ska sitta hemma hos mig före och ta nån fördrink och surra lite. Ska bli mysigt bara det.
Får se hur pigg man är på söndag.

Nä, nu måste jag dra igång och piffa lite här hemma. Har handlat massa inredning den här veckan som jag måste ta itu med.

Kommentarer
Postat av: Anna

nämen ska ni vara hos dig innan.. va mysigt. vilka är det som ska komma till dig då?? hoppas ni får kul. du va inte med sist vi va på railway va... den historien kan vi ju ta en annan gång.:)

2009-02-20 @ 16:55:46
URL: http://annaleyonberg.blogg.se/
Postat av: Cissi

Det är Therese, Jeanette, Helena och jag.

Nä, jag jobbade ju bara extra nån gång ibland, under den tiden ni var på railway förra gången. Ja vi får ta det den 7:e =)

2009-02-20 @ 19:18:42
Postat av: janet

hey girly!!

tomorrow is the day!! jag hittade lite skrot att dra på sälkroppen..ha ha

see you lovely

2009-02-20 @ 21:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0