Minkparty

Oj oj oj, vad kul vi hade igår! En riktig fullträff! Jag och alla andra var på ett strålande partyhumör. Lite bakis-ångest över några små saker idag, men det hör ju till när man är på topp. =)
Det bästa av allt är att jag inte mår dåligt idag, bara seg.

Therese, Jeanette och Helena kom till mig innan. Vi käkade supergod paj och sallad, drack lite vin och drinkar. Mycket trevligt. Sen drog vi in till Railway och röjde lös på Ikeas årliga fest. Dom hade hyrt in ett band som heter Krutov, som var fantastiskt bra!
Jag kunde tyvärr inte hålla mig från karaoken, så jag förärade kvällen med en sång. Therese hjälpte till också.
Mycket dans och sång, plus ett antal ikea-drinkar. Dom hade tagit fram en drink för kvällen som dom döpt till ikea 365+, så det blev ett antal sådana som slank ner.

Jag blev vittne till en dispyt under kvällen som var lite trist. Men det löste sig tydligen till slut.

Här är lite bilder från kvällen. Tjejerna hemma hos mig, jag i en lustig hatt och lustig min plus ledningsgruppen utklädda till Dolly Parton. Finns fler bilder här som är värda att se. Observera den välhängda Dolly i mitten...

   
 

Tyvärr vet jag att togs en hel del till pinsamma bilder på mig i den där hatten, som jag hoppas slippa se.

Vill avslutningsvis tacka minkarna Thomas och Forsa för en fantastisk kväll =)

Nu måste jag kasta mig i soffan!

Kommentarer
Postat av: janet

ha ha ja visst var det fantastiskt roligt!!

tänk att tomas o forssa var sådana partyprissar..!! ;) snygga bilder du har hittat!! vi ses på......lördag var det va?? ha ha kramis

2009-02-23 @ 18:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0