Sluta stå...

... på Amy Diamonds tå! Usch! Klarar inte av att lyssna på den där ungen. Hon kommer aldrig att göra succé som vuxen. Extremt barnslig uppsyn.

Jag är lite av en sucker av 80-tals-pudel-rock. Så jag tyckte om dom där Heat. Jag kommer förmodligen spela den på nån fest och köra luftgitarr. Måns var helt klart också värdig att gå vidare till finalen. Så jag är nöjd med dagens deltävling. Mede skötte sig betydligt bättre än förra veckan, trots att hon tramsar en del. Det är lite så att hon säger det andra tänker, på nåt skumt sätt.

Var ju väldigt kul att se Lili och Sussi igen. Blev lite som när Baccara gjorde comeback för några år sedan. Avdankade damer som försöker stämma upp i samma gammla anda som för 20-år sedan, men med lite extra dunk. Ha ha!

Nu är det snar dax för sängen. Ska upp 04.50 PIP!
Men jag har kortpass, så jag ska hem sen och bygga färdigt min köksskåpsmodul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0