Tidsfördriv...

20 saker på C
090215 kl 23.27
Regler: Det här är svårare än du tror! Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug! Om personen som taggade dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!

1. Vad heter du?: Cecilia

2. Ett ord på fyra bokstäver: Camp

3. Flicknamn: Carola

4. Pojknamn: Ceasar

5. Yrke: Chaufför

6. Färg: Cerise

7. Klädesplagg: Cape

8. Mat: Creme Fraiche

9. Sak i badrummet: Creme

10. Plats/stad: Capri

11. En orsak att vara sen: Cremebrist

12. Något man skriker: Caramba

13. Film: Ciderhusreglerna

14. Något man dricker: Cider

15. Band: Ceasar´s

16. Djur: Chimpans

17. Gatunamn: Champinjonvägen

18. Bil: Corolla

19. Sång: Cecilia Lind (Of course)

20. Aktivitet med mer än en deltagare: Chans

Givetvis måste jag utmana Anna, Emma, Johanna, Janet, Ann-Sofie, Marita och Ingela mfl.

Kommentarer
Postat av: Anna

creme fraiche är väl ingen mat.. det är en ingrediens.. :) är det mig du har utmanat?

2009-02-16 @ 20:50:20
URL: http://annaleyonberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Höh! Jag ändrar väl till Cordon bleu då. Lätt för dig att säga som har en enkel bokstav! =)

2009-02-16 @ 21:47:33
Postat av: janet

nu har jag svart på detta elende!! ha ha det va jäkligt svårt måste jag säga!

2009-02-17 @ 12:09:55
Postat av: Emma

Meh! Hur kunde du svika din korvbil och skriva Corolla?? Inte konstigt att den går dåligt, den är ju ledsen! =)

2009-02-18 @ 02:30:58
URL: http://emigranterna2008.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0