Utmaningen


Utmanad av Anna.


Regler:


1. Berätta sju personliga sanningar om dig själv.

2. Utman X personer.

3. Skriv ett meddelande i de personernas bloggar, så de vet att de blivit utmanade.


Sju sanningar om mig:


1. Har väldigt mycket otur.


2. Märker ord.


3. Har extremt svårt för olika kroppsljud, såsom smaskningar och näsljud.


4. Har för dålig karaktär för att ta itu med min kropp och hälsa. Iofs har jag ju lyckats sluta röka för nåt år sedan, men sen kom jag inge längre.


5. Har nyligen i och med nya jobbet lärt mig att det faktiskt går att lägga sig före kl. 00. Vuxet...


6. Hatar orättvisa.


7. Har alldeles för mycket att göra, men orkar för tillfället just ingenting.


Bonus sanning: Tycker det är hög tid att Anna flyttar hem nu.


Jag utmanar:

Emma.N.
Emma.B.
Janet
Plingan
Johanna


Kommentarer
Postat av: Anna

men Cissi vi har ju pratat om et här... jag kommer att komma hem, men inte riktigt än... hur blev det v. 10 förresten, funderat nå mer?

2009-02-06 @ 08:47:49
URL: http://annaleyonberg.blogg.se/
Postat av: Emma

Emma B, är det jag? Nä, nu förstår jag ingenting....

2009-02-18 @ 02:32:54
URL: http://emigranterna2008.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0