Buffé i bersån

Igår kväll var det buffé i bersån hos Olles föräldrar. Mycket trevlig kväll. Drack rosé och njöt i solen.
Fick veta att det blir bröllop i februari för Olles bror och sambo. Så det ska bli superkul!
Kom hem i skaplig tid.

Innan jag skulle gå och lägga mig fick jag så himla ont i ena axeln, från skulderbladet och upp mot nacken. Rätt svårt att ligga ner. Somnade till slut, men vaknade inatt och hade svinont! Sen gick det knappt att sova. Så man är lite lätt pumsig idag. Fortfarande ont som tusan. Men det är troligen en sträckning, så jag hoppas det går över till imorgon så jag kan jobba. För som det är nu så skulle det bli svårt...

Får väl sträcka ut mig i soffan ikväll =)

Vi har nyss kommit hem från en roadtrip. Tog bilen och körde lillvägen från Matfors upp mot Stöde, sen E14 hem via stan. Tror aldrig jag har åkt där. Kul att titta på hus. Måste få inspiration till vår altan som vi ska bygga nästa år.

Nä, nu måste vi fixa mat. Sen soffan!

Kommentarer
Postat av: Leffe

Åldern?

2009-07-20 @ 21:53:24
Postat av: Cissi

Ja du borde ju veta hur det är det här med åldern... =P

2009-07-21 @ 11:09:29
URL: http://ciber.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha du och din otur Cissi. Den verkar aldrig ge med sig! :)



Ses imorrn bitti, pigga och glada ;) (miss sunshine NOT är också tillbaka)

2009-07-21 @ 12:15:40
URL: http://emmanylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0