Byggslag

Fortsatte med fönstren idag. Tog även och målade om balkongdörren, trots att vi har en ny i källaren. Den var ju brun och grönmålad. Inte vacker! Återkommer med bilder på den lilla makeovern imorgon när jag målat sista varvet...

Såg Stora byggslaget förut på 3:an. Jösses vad märkligt det blir ibland. Intressant att se starka viljor som samarbetar, snacka om alldeles för många egoister under samma tak. Det är väl därför det går som det går också... Tänk om man hade fått varit med. Då hade jag förmodligen kastat ut hon i kort ljust hår och han som är så superpedant. Sen hon Roxanna, med den dåliga smaken, hade man ju knäckat ihop på också.

Ja ja, jag har mitt eget lilla byggslag här hemma. Jag får bestämma nästan allt, herrn är med på det mesta. Perfekt! =)

/Egogirl

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag hade också kastat ut henne med kort ljust hår...!

2009-07-09 @ 16:07:56
URL: http://emmanylund.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja det har varit massor hela veckan. PEAK dagar som inte skulle ha varit peak osv.

Var nog mycket idag med när jag gick, för gick ifrån lååånga köer :)

2009-07-09 @ 20:37:39
URL: http://emmanylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0