En sväng till Hudik

Det tog vi i måndags.

Lite pensionärsvarning kanske. Men det var kul.
Var på Dollarstore och kollade på lite junk, handlade för hela 61:-. Var in en sväng och kollade på Lekia också, födelsedagsfirande imorgon av Olles brorsson.
Sen intog vi lunch på Mc Donalds, för klockan var så pass mycket.
Eter det åkte vi ner till hamnen och gick och kollade. Fanns en sjöbod med antik-loppis i som tyvärr var stängd just måndagar. Typiskt!

Efter det irrade vi lite runt och letade alternativa vägar norrut. Blev bara tok. Men ut ur stan kom vi iaf.
Åkte gamla E4:an hem över Strömsbruk. Sen tog vi kustvägen från Gnarp upp till Galtström.
Jag tycker ju om att titta på hus och det var kul att se nåt annat.
Såg rätt många loppisar efter vägen, men vi stannade inte på en enda.
Det blev en riktig turné i norra Hälsingland.

     

Den sista bilden tog jag i närheten av Ragvaldsnäs. Min Olle är ju lugnet själv, så hans motsats, den raska Olle, bor där tydligen... =)

Kommentarer
Postat av: Jayzee

Det lät mysigt, tycker jag. Hamnen ser ju väldigt fin ut.

2009-07-29 @ 19:35:28
URL: http://jayzee.blogg.se/
Postat av: Evelina

Hello!

Jo jag såg den lampan sist jag var ned, men tyckte den såg ut som ett gäng ihopknycklade papperstussar ;-) Men den kanske inte är så dum ändå. Och dessutom är den 80 cm i diameter; perfekt! (Och inte dyr heller). Väntar spänt på att Ikea ska släppa lampserien "Böja". Det kan också vara något. Men den har tyvärr inte kommit ut på hemsidan än.

2009-08-01 @ 23:09:28
URL: http://yttersjoviken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0