Gatufestfredag

Oj vad kul vi hade! Var hos Per och Anna.F. innan, på deras takterass, med Anna.L, Åsa, Jon och Maria. Vi åt sushi, gott! Drack en hel del drinkar och en hel del rödvin. Superbra väder hade vi också. Lite bilder från kvällen:







Jon freakar ut lite. Underbar kille det där! Om jag gifter mig någongång så ska han få stå för underhållningen... Han övade på Cecilia Lind igår.



Annorna är i Lena och Orups värld. Lite kul att dom bakom ser så passiva ut.



Paparazzi. Här är Orup på väg hem från efterfesten. Vi konstaterade att han såg lite "lurkig" ut.



Konstigaste kommentaren igår, var nog att en kille i Langos-kön tyckte jag var lik Josefine Bornebush... Haha!

Synd att jag inte pallade att vara med på festen ikväll. Hade nog varit lika kul som igår. Men man är ju vek. Och jag har ju kört lite buss idag, så man är ju rätt mör. =P

Nattens bonus blir nog att hämta sambon inne på stan. Men det är han värd som står ut med mig!

Kommentarer
Postat av: Anna

undra vad vi sjöng för nåt... :)

eller vad vi inte sjöng till...

underbar kväll!!

2009-07-04 @ 23:53:18
URL: http://annaleyonberg.blogg.se/
Postat av: Anna

alla va för övrigt passiva, ända tills det att vi kom dit, och körde igång... vi ägde hela torget..:)

2009-07-04 @ 23:59:47
URL: http://annaleyonberg.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja lite personal, massor med kunder. Så som det kommer vara hela sommaren. Man orkar inte nåt knappt, man är helt slut!!

2009-07-07 @ 09:55:49
URL: http://emmanylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0