Ingvars bullar

Sitter och småfnissar för mig själv. Kom att tänka på en diskution vi hade på lunchen.
Vi brukar ju ha några som går utklädda till varmkorvar ibland och går och gör reklam för Ikea vid olika events.
Tydligen håller dom på att utforma en köttbulledräkt också. Men den är visst lite komplicerad att bygga.
Så vi satt och försökte komma på lite olika tillbehör som man kan ha på huvudet. De ena var värre än det andra. Vad jag skrattade!

Vi kom in på att Ingvar ska besöka oss till veckan. En kille sa att vi kanske skulle starta en fanclub inför besök. Jag kom direkt på namnet Ingvars Bullar, utan att tänka mig för hur det kunde tolkas... 

Kanske vi borde få lite arcondition på jobbet, så man slapp bli så flummig i huvudet av värmen och prata så mycket strunt!

   

Kommentarer
Postat av: Emma

ja nog har jag det bra uppe i fjälls alltid. här slipper jag birsta rusningarna och här är det lugnt och skönt :)

2009-08-01 @ 10:15:43
URL: http://emmanylund.blogg.se/
Postat av: Evelina

(råkade trycka på enter så kommentaren publiserades)

Hello!

Jo, jag såg den när jag var på Ikea sist, men tyckte den såg för "papperstussaktig" ut. Men den kanske inte är så dum ändå! Den är 80cm i diameter, perfekt. Dessutom är den inte så dyr. Väntar också med spänning på att Ikea ska släppa lampserien "Böja". (Finns inte på hemsidan ännu).

2009-08-01 @ 23:25:40
URL: http://yttersjoviken.blogg.se/
Postat av: Emma

Nej jag har semester så känns knepigt att komma in då liksom! :) hade varit intressant dock

2009-08-03 @ 18:24:30
URL: http://emmanylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0