Snart slut på det roliga

Lite ångest! Bara 2,5 dygn kvar tills semestern är slut =(

Måste boka in en semestervecka i höst snart. Fast jag har faktiskt övervägt att vi ska ta 2 veckor utomlands. Var lite inne på Gambia en sväng. Och även Bulgarien. Men mest troligt blir det Grekland.

  vs.   vs.   

Har suttit ute och solat i trädgården ett par timmar nu, läst skvaller. Olle har åkt och spelat golf.
Var inne på att jag skulle göra nån nytta och måla. Men vad fasen, jag har ju semester! Tänker inte ha ångest över att jag inte gjort klart en massa till jag börjar jobba. Kan man ju fixa nån dag då man är ledig och det är sämre väder.

Tar en Resorb nu så jag kan dricka vin sen utan att torka ut =)

Imorgon siktar vi på en dag vid havet. Sen på kvällen blir det födelsedagsfirande x2 i Skottsund. Hoppas att det även på söndag är soligt, så man får vara ute hela helgen.

Ha en trevlig fredagkväll!


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja ni får nog välja Grekland, då hon på resebyrån sa att dom ska sluta med Gambia pga oroligheter där.

2009-07-17 @ 16:36:03
URL: http://emmanylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0