5 kvar

Jaha, då har man avverkat helgen då. Har inte gjort mer än jobbat och sett några timmar tv denna helg.
Sanslöst vad trist egentligen.
Nu har jag 5 dagar kvar att jobba innan jag blir ledig. Märkligt att ha 7-dagars perioder när man jobbar 75%...

Hoppas det händer nåt skoj till veckan. Iallafall till helgen åtminstone.
Fast iofs är jag lite sugen på att jobba extra pass på söndag. Men jag får se hur det blir. För nu jobbar jag endast en helgdag på 7 veckor. Så det kanske vore bra med lite extra cash, då det är helgerna som ger pengar i den här branschen.

Är såå sugen att sticka utomlands efter sommaren. Har ju liksom sparat en veckas semester för det också.
Rhodos, Kreta(Igen) eller kanske Cypern. Rhodos har direktflyg från S-vall. Till Kreta går det att åka ifrån Umeå. Men ska man till Cypern måste man ner till Arlanda.
Åsså var det ju det där med pengarna förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0