I drömmarnas värld

Sitter och drömmer mig bort. Tror verkligen jag behöver semester. Men det är bara 8 arbetsdagar kvar nu =)

Fast önskan är ju att åka utomlands efter sommaren. Jag hoppas verkligen att det blir så, då jag har sparat en vecka tills dess. Men det är ändå inget som kan bokas ännu på ett tag, så jag får hålla ut.

Kollade på massa resor och hittade denna bild.



Ska den verkligen inspirera till att välja hotellet som den visas för? What?
Kanske man blir sugen om man har en fettisch för frotté eller nåt?

Nu ska jag gå och zappa lite. Blev ensam hemma ikväll, så det är jag som är master of the fjärrkontroll. =)

Btw, klockan är över elva och jag har inte somnat ens en minut i soffan ikväll. Rekord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0