Rollergirl

I morse när jag vaknade var det någon som strött rosa rosenblad över hela min bil. Eller så var det vinden och regnet som pinat trädet bredvid bilen. Beror på hur man vill se det. Tror jag väljer det första alternativet.



Kan inte låta bli att tycka om sånt här väder. Mysigt! Ingen ångest över att vara inne en hel dag.

Idag har jag friserat Olle(Han såg ut som nån i Leningrad cowboys, så det var panik.) Sen drog han in på bio med en kompis. Och då passade jag på att måla klart i källaren. Var på håret att färgen skulle räcka...
Men vad mycket bättre det blev med äggskalvitt istället för mintgrönt... Känns större och mindre Fritzl-känsla där nere nu.
Är så sugen att fortsätta in i tvättstugan och pannrummet. Får se om det sker imorgon. Är ju ledig då.

Nä, nu kommer strax Olle hem med kinamat från blåhuset. Måste fixa lite!
Adios!

Kommentarer
Postat av: Emma

Nej ingen har frågat mig heller. men jag är inte uppskriven på netwic heller så.

knepigt att du inte hörde nåt, du ville ju sist!

2009-06-14 @ 20:45:20
URL: http://emmanylund.blogg.se/
Postat av: Emma

banken... lån osv. nervös!!

2009-06-15 @ 14:13:09
URL: http://emmanylund.blogg.se/
Postat av: B

Bettan ser bra ut!

Men fan vad smal infart.

2009-06-15 @ 17:55:47
URL: http://amstaff.blogdog.se
Postat av: Cissi

Det där är inte den rätta infarten... Jag har "gjort" en egen parkering vid ingången, men det är ju inte tänkt att det ska stå en bil där. Plattorna håller inte...

Bettan mår toppen nu =) Borde vara besiktning snart, då får man domen.

2009-06-16 @ 17:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0