SEMESTER!!!

JIIHHHHAAA! Vad underbart att få vara ledig i 3 veckor! Det behöver jag verkligen! Varit rätt mycket sen i höst. Husrenovering med diverse otur, plus extremt många sjukdomar. Tar på krafterna.
Blir nog bra att få vila min stackars fot också. Har haft rätt mycket värk till och från dom sista dagarna.

Micke J har ju kastat in handduken å. Jäkligt synd! Fast han har väl varit ett vrak de sista åren, så det var kanske inte så oväntat. En av dom största har han ju varit iallafall. Det ska bli intressant och se om det blir typ som efter Elvis död. Folk lär väl tro att han lever fortfarande och dylikt.

Idag slutade jag kl. 10. Sen fick vi fikafrämmande av svägerskan och småkillarna. Firade till lite att det var semester och fikade ute på gräsmattan.



Sen på eftermiddagen var jag barnvakt och fick hjälp av Mamma och Pappa efter en liten stund.
Jag tyckte det var så soligt åt dom, så jag fixade en plats i skuggan, av ett mål... =) 



Imorgon blir det grillning på kvällen med Anna, Per och eventuellt Kicki & Tobbe. Ska bli kanontrevligt! Har laddat för sommar drinkar =)
Eventuellt kanske det blir några timmar vid havet på dagen. Måste få känna av havsbrisen! Lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0