Dålig start

Morgonen har väl varit mindre lyckad för min del. När jag skulle åka till jobbet imorse hade dörrarna frusit på bilen, trots kupévärmare framför förarsätet! Fick kliva i från baksätet. Och dessutom hade jag ont i ryggen som fan, vilket jag haft i flera dagar på morgnarna. Men tjurighet lönar sig.

På jobbet var det extremt mycket att göra, men det är ju iofs bara bra. Hatar när det är lugnt.

När jag skulle hem fick jag kliva in genom baksätet igen. Förbannad som fan!  Tyvärr blir det dessutom smutsigt på sätena, när man ska över med benen.

Igår tappade jag en golvlampa på benet, så nu har jag en bula och ett blå-lila blåmärke stor som en tennisboll bredvid knävecket.

Hade tänkt fixa lite i gillestugan. Men det är ingen mening att ens försöka. Kommer troligen gå åt helvete och jag blir vansinnig.

Ska ut och gå istället hemma hos Mamma och Pappa.

Hoppas alla andra haft det bättre.

Förresten. Melodifestivalen igår var ju lite otippad. Skitlåtar som gick vidare.

Kommentarer
Postat av: Emma

Men Cissi, nog trodde jag allt att din otur var borta nu!! =)

2009-03-01 @ 19:03:04
URL: http://emmanylund.blogg.se/
Postat av: Emma

Kunder som försökte stjäla. Hade bytt prislappar på nästan alla sina varor. äggdelare och galgar stod det på alla streckkoder. Lena stoppade dom, polisen kom! Action!

2009-03-01 @ 19:18:00
URL: http://emmanylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0