Ett gott skratt...

Oj oj oj, vad jag har suttit och skrattat för mig själv nu. Har kramp i magen.
Hittade Anna.V. på jobbets bilder från festen som vi hade med jobbet. Jag med flera ser livrädda ut på flera bilder.
Kan tyärr inte länka dit...

Kan ju rekommendera att se en film som börjar strax på 1:an. Efter bröllopet. Fantastiskt bra film! En femma av fem möjliga.



Väntar på att sambon ska komma hem från jobbet. Jag brukar fira på fredagarna med att somna inom 10 minuter efter hemkomst. Sjukt trött. Och idag är jag extra trött. Men det är väl förståligt när man kliver upp 04.50 på morgonen.

Kanske skulle "ta fem" innan han hunnit hem. Så kanske jag håller mig vaken en extra stund...

Imorgon är det party! =) Ska bli kul!

Kommentarer
Postat av: Anna

=D Inte då! Tycker minsann det bara är du som ser livrädd ut!

2009-03-07 @ 21:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0