Oh boy, vilket vackert väder...

Solen skiner idag...

Underbart att jag är ledig en så jättesolig dag. Måste ladda MP3:n och ge mig ut på en långprommis. Får ta itu med källaren imorgon. (Tänk att jag alltid har nåt att skylla på för att skjuta på det där.)

Tänkte övertala herrn i huset att vi ska iväg och handla kakel till badrummet. Det är dags för inläggning av golvvärmen där och flytspackling, så ritsch ratsch så kan det ju vara dags att kakla. 

Ska lämna min bil på lagning idag. Hittade en reservdel för 2400:- ... Iofs betydligt bättre än 7000:-. Så det är en kille som ska fixa det där åt mig imorgon.

Cash is king! Hmmm.... Tur att det är lön imorgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0