Fixar

Idag är jag ledig, men jobbar sedan hela helgen 6-16 både lördag och söndag. Ska faktiskt jobba inne på Fynd från kl. 10. Var inte igår...

Hoppas få ännu mer extra jobb. Måste ha extra pengar nu till bilen. Gick ju 4500:- här i veckan. Plus att jag kommer måsta byta bromsskivor och klossar framöver. Så då går det ytterligare några tusen.

Har konstaterat att eftersom jag lagt ut så mycket på bilen så är det lika bra att behålla den. Kommer annars förlora så mycket pengar. Men om jag skulle vinna några miljoner så byter jag. =)

Idag har jag faktiskt tagit tag i gillestugan. Ska ner nu igen och kasta upp en massa Easycover på väggarna. Sen blir det till att duscha. Easycovern är gjort av glasfiber som sticks och klias.

Adios!

Kommentarer
Postat av: emma

Ja, tänk vilka fina motiv man skulle få!! helt otroligt.

Ses imorrn bitti!

2009-03-27 @ 18:08:49
URL: http://emmanylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0