Hoppsan

Skulle ta en liten lur förut. La mig i sängen vid 17.30, tänkte sova en halvtimme. Vaknade kl. 20 av att jag inte kunde förstå hur det kom sig att jag kunde höra Let´s Dance vinjetten från tv´n, redan.
Hoppas bara jag kan somna sen ikväll nu då.

Undra förresten hur det går i Let´s dance ikväll. Jag har ju inte följt programmet just, men sett dom sista 2 avsnitten. Tycket att alla 3 som är kvar i tävlingen är värdiga vinnare, superduktiga! 
Men jag säger bara Magnus Samuelsson, tänkt er han med smör på!

I helgen blir det lugnt. Brorsan med fru ska till Sthlm och se Lundell. Så Mamma och Pappa ska bo här bredvid med barnen. Har lovat att hjälpa till med dom. Den lille är ju i ett tarzan-stadie just nu, klättrar på allt, så han är extremt krävande. Man kan inte släppa han med blicken ens en minut.

Lite skönt att ha en helg där ingenting är exakt inbokat, utan lite öppet. Skulle väl iofs behöva ta tag i gillestugan, men det lämnar jag också lite öppet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0