Maximal otur

Den här gången är det magsjuka =( Å jag som trodde att jag skulle slippa vara sjuk på flera år.

Blir inte klok på hur jag har kunnat smittats. Min brors familj har ju haft magsjuka, men jag har ju inte träffat dom på över 1 vecka. Och en liten vink från gatan kan väl knappast smitta...?
Det enda som jag kan tänka mig, är att Mamma och Pappa smittade mig när dom var in i vår hall i ca. 3 min i söndags.

Eller kan det vara så att nån som var här på festen har smittat mig?

Mår betydligt bättre idag, men det känns som om nån kört över mig. Helt slut och magen är inte i fas. Klev ur sängen först kl. 12.30. Vet inte om jag pallar att jobba imorgon.
Såå störigt, har ju tagit på mig extra på Byten imorgon.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas du kryar på dig snart!!

2009-03-11 @ 18:43:53
URL: http://emmanylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0