Med rödvin i sikte

Vad skönt att det snart är dags för helg. Jobbar kortpass imorgon, så helgen startar redan kl. 10. =)

Har en massa att fixa sen. Tänkte ha lite för-inflyttningsfest på lördag. Typiskt att det är flera som reser bort just denna helg, eller inte kan av andra skäl. Får ta en riktig fest sen när källaren är färdig. Då kan det ju rent av bli grillfest.
Kanske måste ha en jobbfest också nånting.
Ja, ja, man ska väl bo här resten av livet, så det borde väl hinnas med.

Gjorde ett riktigt fynd igår. Hittade en bäddmadrass som dragkedjan gått upp på inne på Fynd. Köpte den för halva priset, plus att jag fick personalrabatt, så det blev endast 1016:- istället för 2495:-.
Jag sydde ihop madrassen igår kväll sen sov jag som en gudinna =) Har ju haft såå ont i ryggen på sistone, troligen pga. att den gamla är helt slut.

Nu ska jag pyssla lite.

Blev fasen sugen på lite rödvin, kanske kan kombinera det med pyssel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0