Nöjd

Har äntligen tagit tag och lagat det förbaskade köksgolvet. Jag blev rektigt nöjd. Hoppas bara det håller sig bra nu. Det bubblade upp varje gång solen lyste in på det och värmde upp det. Är linoleum som är limmad på plastplatta, plasten klarar väl inte att hålla sig plan när det blir varmt. Förstår att Ikea har slutat sälja golvet...
Det var ju inte ens billigt, 289:-/kvm.
Fick igen alla pengarna för golvet iaf. Det var ju generöst! 
Fast jag har fått riva upp hela golvet och spikat det i det undre golvet. Plus att jag fick skära till 2 plattor med kniv för att dom skulle passa... Men jag är glad att jag slapp riva ut det. Det hade mitt psyke icke klarat. Börja om igen liksom.
 
Nu skulle man ju ha tagit en promenad i solskenet. Men det blåser ju så förbannat. Alltid har man nåt att skylla på...
Kanske ska trycka på mig en mössa och ge mig iväg.

Slutar väl med att grannen ringer snart och vill att jag ska komma och vara sällskap. Kan man ju inte säga nej till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0