Ny vecka

Tro vad den här veckan ska erbjuda då? Har inte alls mycket inplanerat förutom lite jobb i veckan och mycket jobb till helgen. Kanske man hinner med att träffa några som inte jobbar i Blåkuben för omväxling skull en vardag... Skulle ju vara trevligt. 

Kanske jag till och med hinner med ett ryck i gillestugan(Blivande tv-rum). Har äntligen kommit på temat där nere. Som det känns så blir det film, gammal film. Har hittat tapeter med gamla filmstjärnor och filmaffischer.

Idag har vi varit och hälsat på svärföräldrarna en sväng. Sen åkte jag snowracer med brorsans storpojk. Han har humor den killen, höll på garva ihjäl sig när jag sjönk ner genom skaren med snowracern och tippade bakåt. Han kunde ju till och med gå på skaren utan att sjunka ner.

Nä, nu är det bäst att jag går och knyter mig. Så jag är pigg till imorgon. Heldag i Birsta hägrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0