Äntligen helg!

Efter en tröttsam vecka så har jag landat.

Tog och satte lite fröer i trädgårdslandet förut, inte för att jag har gröna fingrar. Men det kan ju vara kul om det kommer lite morötter, sockerärter m.m, misstänker att brorsans ungar tycker det är lite kul också. 
Var på Plantagen efter jobbet och inhandlade en solstol. Vi fick presentkort av våra snälla kompisar i inflyttningspresent.



Har nu invigt den, men tyvärr så gick solen i moln efter endast en halvtimme.
Fick istället fikafrämmande i form av bror med fru. Inte ofta man har dom här, vi är alltid hos dom annars.

Nu ska jag ska tvaga mig, sen ska jag åka in till stan och grilla med Per, Anna och Thomas. Mycket trevligt ska det bli =)

Olle jobbar så han får hämta upp mig sen. Fint, så man kan ta ett par glas vin.

I helgen kan det eventuellt bli nån loppisrunda. Ska på minst en familjemiddag och minst en familjefika också. Så det blir nog inte många lugna stunder. Najs!

Kommentarer
Postat av: sandra

haha ja lite typiskt det ;) och stolen passar bra ?

2009-05-29 @ 16:57:11
URL: http://santoo.blogg.se.se
Postat av: Anna

men vart hittar man så snälla vänner som ger en en massa braiga saker? :)

hoppas alla middagar har gått bra den här helgen!

2009-05-31 @ 22:41:57
URL: http://annaleyonberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0