Diagnos - känd

Jaha, idag blev man väckt av farbror doktorn som ringde och berättade svaret på kontraströntgen.
Stressfraktur it is.
Satan!

Måste fundera och fundera över hur det här ska gå. Enligt han så får jag absolut inte gå mycke på betonggolv. Måste avlasta foten och det tar ända till hösten innan det är återställt. Plus att jag sen måste vara försiktig och ha dämpade skor.

Men great!

Upptäckte i förrgår att jag fick 2000:- för lite på förra lönen. Tänk om jag hade haft dom pengarna den här månaden som var när jag har gått på knäna... Och tänk om jag inte hade upptäckt det alls! Kanske är bättre att vi gör våra egna löner, eftersom ingen på lönekontoret verkar få ihop det iallafall.

Nä nu ska jag tänka ljusa tankar resten av dagen. Får se om jag lyckas.

Adíos!

Kommentarer
Postat av: MP

Låter som om du ska bli kontorsråtta sedan då?

Inte gå förmycket.

Fan så tradigt... men foten läker väl.... sedan så finns det ju rätt mycket bra skor idag att välja på.... även om dom kostar en slant.

kram på dej!

2009-05-25 @ 18:35:58
URL: http://jissa-marita.blogspot.com
Postat av: Emma

Säger detsamma som dig då... fy faaan! Bara börja söka nytt då med andra ord... om det nu dyker upp nåt vill säga

2009-05-26 @ 05:02:08
URL: http://emmanylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0