Dokumentäröverdos

Idag ser jag faktiskt ljuset i tunneln. Känner mig fortfarande seg och snuvig, men ändå piggare än igår.

Farbror doktorn ringde häromdagen. Berättade att dom inte såg nån fraktur på röntgenbilderna. Men att det är så svårt att se, så jag ska få komma tillbaka och få nån slags vätska insprutad i foten och sen röntgas igen.
Det kan tydligen bli kroniskt om man inte gör nåt åt detta. =S
Har ju känts rätt bra nu när jag inte jobbat på flera dagar iaf.

Undra vad jag ska göra nu då. Har ju sett varenda dokumetär som visats dom senaste dagarna. Är lite less på det nu, även om man får lära sig en massa intressanta saker.

Tror jag måste ut och se lite folk imorgon. Annars får jag väl en chock när jag ska jobba på lördag.
Kanske kan få en glimt av brorsans småkillar redan ikväll om jag har tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0