En låång dag

Håller på att somna nu. Blev en fullspäckad dag, trots att jag bara jobbade 2,5 timmar.

Först i morse var det besök på sjukhuset för kontrast-sprutan. Åkte efter det in till stan en kortis. Sen tillbaka på jobbet för lite shopping och lunch.
Efter det var det bara att bege sig till baka till sjukhuset igen för röntgen.
Fick ligga på nån slags "bana" som åkte in under en gigantisk kamera. Sen ligga blickstilla i 5 minuter gånger 2. Så det var ju smidigt. Får svar inom en vecka.

Handlade matvaror i stan. Åkte hem och städade hela huset. Hade ju blivit ett lager damm på övervåningen av att det borrades en massa i källaren när pannan installerades.
Fattar inte hur dålig hanterkare är på att städa efter sig. Låg elkabelbitar och rörstumpar i typ hela källaren.

Satt och tittade på Talang förut. Oj vad jag skrattade åt den här killen!

Imorgon bitti ska jag skjutsa Olle till stan för tennis + fest. Själv ska jag hjälpa mamma att passa brorsans barn. Så vi lär ju ha det vi gör.
Ska titta på Schlagerfinalen på kvällen hade jag tänkt.

Ha en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0