Ett icke delikat problem

Kom hem från jobbet för en stund sedan. Möttes av jordens stank inne. Hua! Har iallafall fått avloppsproblemet fixat. Som tur var så var det utanför tomtgränsen det satt fast. Så vi slapp betala =)
Annars hade det kostat 2000:-.

Men nu till ett annat problem. Hur får man bort lukten? Vädrar ju för fullt, men det blir ju så kallt inne.

Det var lite av en "skitdag" i det stora hela idag.
Gylfen gick sönder på jobbet i morse, så jag har fått gått hela dan med ett gem som höll byxorna på plats.
Har haft skitont i foten vissa stunder idag också.

Men men, efter regn kommer solsken =)

Tror jag ska gå och hälla ut Ajax runt i hela huset nu...

Adiós!


Kommentarer
Postat av: Emma

Usch för att mötas av den stanken!



och usch för att börja 05.00 på mornarna nu istället, vill inte det :(

2009-05-12 @ 19:35:20
URL: http://emmanylund.blogg.se/
Postat av: Emma

Fanns bara sånna tider att välja på när jag la schemat idag. Samma för sandra & pontus. Vi ska inte börja 6 utan 5 från och med i höst. kanske är annat för dig. men jag blev inte glad i alla fall!

2009-05-12 @ 20:24:45
URL: http://emmanylund.blogg.se/
Postat av: Emma

Tyvärr är det inget skämt! höll på att dö när jag såg det. jag vill inte börja 05.00! Vet inte om det är så för alla, men verkar ju vara det.



Bra att dom frågas oss medarbetare om det är okej först liksom...

2009-05-13 @ 07:31:49
URL: http://emmanylund.blogg.se/
Postat av: Emma

Det var marie som berättade det för mig. såg det när jag skulle lägga schemat. dom ska ha möte om detta regina och co, tror det var idag eller imorgon. alla fick komma. men jag jobbar i kassan.



jag vill inte, pontus vill inte, sandra vill inte. håller med om att man måste söka nytt, men vad liksom?!

2009-05-13 @ 07:40:01
Postat av: BBy

Ättika dödar nog stanken. Kommer dock lukta ättika...

2009-05-14 @ 22:08:34
URL: http://amstaff.blogdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0