Hotter than hell

Oh my lord, vad varmt det är! 39 grader i solen. Tur att det fläktar litegrann. Ska strax iväg och fixa morsdagsdagspresent, sen ska jag kasta mig i solstolen =)

I fredags var det jättetrevligt hos Per och Anna (Thomas var med oxå). Bästa restaurangen i la stada =) Först hämtade dom upp mig hemma och sen bjöd dom på supergod mat. Blir svårt att kontra, med tanke på att man inte är världsbäst på matlagning.

Igår var det middag hos Lind´s. Dom hade besök från Dalarna så vi blev ett gäng på 9 pers. Hade svällt upp i fötterna när i skulle åka dit, så jag fick inte på mig några skor. Vänsterfoten är fortfarande svullen, tror det beror delvis på att jag belastat den extra mycket sista tiden. Man känner sig som en gammal tant...

Idag blir det middag hos Mamma och Pappa, med brorsan, farmor och vi. Brorsans familj har stuckit till Nyköping, så dom små är tyvärr inte med. =(
Blir väl en avslappnad middag istället. Får åka dit, lägga sig i skuggan och invänta grillat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0