Medlurad

Drog igång och skulle till och måla i morse, när jag insåg att jag inte hade någon pensel som var duglig. Gick över till Beijers filial mittemot(Brorsan) och där blev jag medlurad att åka till Sidsjön och mata fåglar med småkillarna. Kunde ju inte stå emot, trots att jag har lätt fågelskräck.
Skönt att ha varit ute halva dan, men fick ju tyvärr inget gjort hemma.

Nu ska vi strax iväg till M&P och hjälpa dom med att kratta till tomten, dom dränerade om i helgen. Får med oss brorsans äldsta kille oxå. Han är besatt av att kratta, så det kommer väl till pass. Barnarbete...

Önskar att jag hade en liten slant till övers nu, känner för lite miljöombyte. Kanske åka ner till Estocolmo och Fröken L eller nåt liknande. Men det dammar i plånkan tyvärr.
Men Lottovinst på lördag kanske...

Imorgon blir det långdag i Birsta, krismöte och sen jobb till stängning. Undra hur det ska gå, hoppas inte på att vi måste börja kl. 5. Håll tummarna!


Kommentarer
Postat av: Anna

Fröken L, den va ny! för det är väl mig du menar.. Kom!! betala bara biljetten så står jag för mat och vin!! :) får nycklarna imorron så jag ringer nog nåt under dagen imorron. :)

2009-05-19 @ 22:27:00
URL: http://annaleyonberg.blogg.se/
Postat av: Cissi

Det är givetvis du Anna! Låter farligt om du ska bjuppa på vin oxå. Brukar kunna spåra ur. Appropå nyår =)

2009-05-19 @ 22:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0