Piffning

Depressionen och surpuppe-attackerna har varit något lindrigare idag på eftermiddagen. Kastade ett salladshuvud i golvet mitt på dagen när det var som jäkligast. Kändes mycket bättre efter det.

Har piffat i källaren och garaget. Har tagit ner dom gamla äckliga gardinerna från 70-talet som fått hänga sen vi köpte huset. Sydde till nya och satte upp. Satte också upp frostad-film på garagedörrarna. Men hade beräknat fel så det räckte inte till båda. Det kommer bli betydligt bättre än innan när det är klart.

Vi fick taket insatt i badrummet idag, så nu är det "bara" att koppla in allt så som badkar, toastol och tvättställ. Sen ska det piffas även där =)

Blir sugen att få klart i hela källaren nu. Få ordning på alla kartonger som står undangömda. Kanske får riva ut allt i sommar och gå igenom vad som ska behållas.

Ikväll ska jag se på Bonde söker fru, tv-nörd som jag är.
Nu ska jag gå och laga till lite tacos, orkar inte engagera mig i nån avancerad matlagning idag.

Buenos nachos ;-)


Kommentarer
Postat av: Emma

Bonde, äntligen! :) Thilde som är med har sålt Gauti till mig, spännande värre haha :)

2009-05-21 @ 18:42:19
URL: http://emmanylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0