Trög morgon

Försöker ruska liv i mig själv. Känner mig mörbultad. Har antingen sovit för mycket eller för oroligt.
Somnade innan alla bidrag ens var visade i går på Schlagern. Såg aldrig norges birdag. Vaknade kvart över tolv och såg eftertexten rulla.

Vaknade tidigt i morse av att herrn kom hemrullande. Redigt berusad! Och inte kunde jag somna om när det stank sprit och nån snarkade skithögt. Irriterande!

Hade tänkt fixa en massa inne idag i källaren. Men det är ju så fint väder ute. Så jag känner att jag bara måste ut.
Får väl gå över till brorsan en sväng.

Kommentarer
Postat av: Emma

Är ledig imorgon, min enda lediga dag. Så tror jag hoppar det mötet. Men är det ett möte om du vet vad? Betalt möte?

2009-05-19 @ 07:30:19
URL: http://emmanylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0