Lite lek

A is for age: Nyss fyllda 30 =) (Tiden går fort när man blir gammal, man hinner inte med att räkna)
B is for booze of choice: Rött vin och Gin-drinkar
C is for career: Vet inte om det är mycket till karriär tyvärr. Möbelslav är väl vad jag vill kalla det.
D is for your dad's name: Mats
E is for essential items to bring to a party: Glatt humör, bra musik och inte för lite att förtära...
F is for favourite song at the moment: Medina - Kun for mig, är bra just nu
G is for favourite game: Många! Spel är nåt jag verkligen gillar!
H is for home town: Bommen (Yes it is a town Anna... ;-) 
I is for instruments you play: Tog gitarrlektioner i 3 år men guran ligger på kallvinden just nu, alltså inge Hendrix i mig. Men har ett piano som står och lurar. Önskar bara jag kunde spela nåt mer än typ blinka lilla stjärna...
J is for jam or jelly you like: Hallon
K is for kids: Inga kottar ännu
L is for living arrangements: Tegelvilla från 60-talet i Le city de Njurundabommen
M is for mother's name: Birgitta
N is for nicknames: Oerhört många som min familj använder... Tror min familj är besatt av smeknamn på alla! Men Cissi är väl det vanligaste utanför familjen.
O is for overnight hospital stays: Ingen
P is for phobias: Ormar, släng av bacillskräck och mörkrädd. Säkert många fler också. Ja just ja, föda barn! (Och ligga på sjukhus överhuvudtaget!)
Q is for quotes you like: Efter regn kommer solsken =)
R is for relationship that lasted the longest: Det kommer väl bli en sisådär 65-70 år hoppas jag.
S is for sports activities you like: Önskar att jag var i form och kunde börja åka slalom igen, det är kul!
T is for time you wake up: Allt mellan 04.00 och 12.00, ingen regelbundenhet överhuvudtaget
U is for underwear: Joråsåatt, det brukar jag bära.
V is for vegetables you love: Majs
W is for weekend plans: Nästa helg har jag dejt med Ingvars hejdukar i kuben. Kanske soffmöte med Olle på kvällarna.
X is for x-rays you've had: Ringfinger och foten 2 gånger
Y is for yummy food you make: Kyckling med soltorkade tomater m.m.
Z is for zodiac sign: Stenbock
Å är åt dem du vill skicka listan vidare till: Janet, EmmaN, LindaN, JennyL, Jayzee och om det är någon fler som råkar läsa.
Ä är för älsklingstrend: Ja, då får det bli inredningstrend, KLassiska möbler i 60-tals anda
Ö är för en önskan just nu: En trimmad kropp och lite solbränna!

Kommentarer
Postat av: Jayzee

Okejrå.

2010-01-10 @ 22:47:07
URL: http://jayzee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0