Festligt så det förslår

Det blev fest i dagarna 3 precis som det var planerat.
Anna & Per gjorde ett superjobb, som stod för lokal, middagsplanering och grillning. Där lämnades inget åt slumpen. Plus att de hade 5 övernattande gäster i 2 dagar. Tack till er ♥

Tror inte det var många ögonblick då det INTE fotades. Så jag fick ihop 100 bilder!

På torsdagen var det Annas föräldrar och jag som besökte herrskapet på Esplanaden.
Vi grillande och drack gott, sen gick vi ner på stan och tittade på Europe och KENT.
En perfekt kväll!

     

På fredagen hade alla från Umeå och Sthlm dykt upp. Så då blev vi 10 stycken uppe på takterassen.
Grillning såklart då också. En nycket trevlig kväll med många skratt.

     

Eftermarinering av kött och balansakt...

     

Sen bar det upp på taket... Och jag kunde inte hålla mig, så jag hakade på.

      

 

Montazami's motsvarighet när det gäller läppglans...



Lördag var det dags för grillning och rosé igen. Men denna gång var vi ytterligare 2 personer.
Och senare under kvällen rasade det in betydligt fler i olika omgångar.

   

   

Idéerna var det ju inge fel på...



   

Sista bilden innan vi gick ner på Oscar:



Igår var jag trött!!!! (Idag också för den delen...)
Tur det bara är Gatufest en gång om året.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0