I skolbänken

Går köksutbildning denna vecka för att lära mig rita och sälja kök. Mycket mer komplicerat än vad jag förväntade mig. Men oerhört kul! Synd bara att man inte får rita köken helt och hållet åt kunderna.
På Ikea ska man ju som kund göra det mesta jobbet själv. Därav de låga priserna.
Men jag hade gärna ritat åt dem!
Vi har en "lärarinna" som är rätt hård, minst sagt. Man satt på helspänn första 3 dagarna. Vågade knappt andas.
Men hon är duktig att lära ut som tur är, annars hade det ju varit outhärdligt!
Imorgon är sista dagen då vi ska göra två prov.
Lördag är det ju personalfest på Södra Berget. Vet fasen inte vad jag ska ha på mig. Har inte hunnit planerat. Och temat är "gala", vilket inte gör det hela lättare. Jag trodde ju att jag skulle jobba och missa festen. Men i och med utbildningen blev jag ledig hela helgen.
-
Är inte så speciellt sugen ännu på fest. Har ju nyss hämtat mig efter festen från förra helgen.
Det blev mycket sent, väldigt blött och såklart superkul! Man kan sammanfatta den kvällen med att många var mikrofonkåt! =)

Kommentarer
Postat av: Leffe

Jag vet var festen är!södra stämmer inte......

2011-04-08 @ 17:55:32
Postat av: Cissi

Jasså, vad konstigt. Trodde Södra var bokat då jag hört att de som måste ta bilen till festen fått instruktioner om det... Men dom kanske ljuger?

2011-04-09 @ 00:09:34
Postat av: Emma

Norra it is ;)

2011-04-09 @ 08:05:04
URL: http://emmanylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0