Grattis Papi!

Förra helgen var vi i Älvkarleö med hela min familj.
Mamma och Pappa hade hyrt ett hus bredvid herrgården.
Var för att fira min Pappa som fyllde 60 år i tisdags.
Vilket toppenställe! Det var rejält över föväntningarna. En kanonhelg att minnas!
Det var semesterstängt på herrgården där de brukar ha lunchservering m.m. Så vi hade heeela herrgårdsområdet/parken för oss själva. Vi grillade, fiskade, drack massa gott, körde femkamp m.m.
Sen att hela trakten runt Älvkarleby var så fin hade jag ingen aning om.
Lördag åkte vi på Furuvik och tittade på lite djur och åkte en massa karuseller. Blev tyvärr mestadels barnanpassade. Men man är ju glad för det lilla man får. (Skrek faktiskt i spökhuset och klamrade mig fast vid 5,5-åringen vid ett tillfälle...) Det är ju kul att småttingarna inte är några fegisar då det gäller att åka. Kanske man har riktigt sällskap om några år. Tog en tur i bergochdalbanan också och fick mersmak!
Men vi ska ju till Göteborg och en sväng på Liseberg om 2 veckor. Då får jag nog nån rejälare åktur hoppas jag :)
-
-
-
-
Tog massor av bilder. Men jag har inte orkat tömma kameran...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0