Å idag då

Jo, då har jag rensat och kastat papper från 2006. Målat en stol.
Tog en 2-timmars långpromenad med Millred x2, i det fina höstvädret.
Tänk om jag vann massa pengar, då skulle jag vara ledig jämnt och bara göra vad jag vill.
Imorgon är det lite mer viktigare saker som står på agendan.
Kanske ta en morgon prommis om vädret tillåter.
Sen tidig lunch på stan med Frida.
Efter det ska jag på jobbet några timmar då jag har sökt en utbildning.
Vi ska tydligen spela nåt "spel" av nåt slag inför uttagningen!?
Ska bli intressant, men på vilket sätt vet jag inte.
Sen måste jag snabba mig hem då äldsta brorssonen fyller 6 år.
Och han ska såklart firas med pompa och ståt.
Härligt med ledig fredag, men det betyder ju oftast jobbhelg efteråt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0