Ser rött!

Har blivit utmanad av Sveas!
Hon kom på mig med att spela Angry birds på Facebook. Så jag tog mig i kragen och bytte arga fåglar mot färgutmaning istället!
-
Upptäckte att jag har en hel del rött här hemma.
En sådan här är det första man möts av när man kommer hem till oss. Sittplats i hallen.
-
Denna står för tillfället i sovrumsfönstret. Men är på väg mot okänt mål i huset.
(Ser lite "porrigt" ut utifrån med en röd lampa i fönstret.)
Alternativt så ska jag måla om i sovrummet så den passar in. Har inte bestämt mig ännu. :)
-
Dessa pjucks får mig att längta tills vägarna är helt bara! Dessutom mitt enda röda plagg. Om nu skor räknas till klädesplagg...
-
-
På det stora matbbordet i matrummet finns den prickiga duken. Hjärtat hänger i köksfönstret(Ett julpynt som hänger sig kvar året om) Och i samma fönster salt och pepparkar som jag gillar.
-
-
I vardagsrummet finns ett sidobord som jag målat i röd högblank färg. Men det är nåt med nyansen som jag inte tycker stämmer, svårt att se på den dåliga bilden. Tror det ska bli vitmålat framöver.
-
-
Nä nu måste jag kolla hur det är med dom där fåglarna. Dom röda fåglarna såklart :)
-

Kommentarer
Postat av: Edith & Jag

Så många fina röda saker! Här hemma får man verkligen leta efter rött.

Maria

2012-03-12 @ 21:01:14
URL: http://edithochjag.blogspot.com/
Postat av: Sandra

Härligt Cissi!! :) Uppskattar att du slet dig från fåglarna ett tag!

Kram S

2012-03-12 @ 21:37:34
URL: http://www.sveaspunkt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0